Comptabilitat d’autònoms

Si bé el patrimoni empresarial i el personal d’un autònom sovint es confonen, cal tenir un registre de totes les factures d’ingrés, despeses així com una relació de totes les despeses que no impliquin emissió de factures.

Les noves tecnologies permeten que a través de l’enviament via electrònica, ja sigui mitjançant correu electrònic, sistemes al núvol o a través del telèfon, puguem registrar tots els documents complint la normativa vigent i estalviant temps de desplaçament a l’assessoria.

En base a la informació facilitada, el nostre despatx us podrà facilitar informació de costos, anàlisi de solvència, tresoreria i situació patrimonial per facilitar-vos la presa de decisions en el dia a dia del vostre negoci.

Descàrrec de responsabilitat

Aquestes preguntes i respostes s’han elaborat tenint en compte casos concrets que podrien no ser d’aplicació genèrica, per tant si vol un assessorament personalitzat, fiqui’s en contacte amb nosaltres, ja que la resolució d’aquestes preguntes poden ser de no aplicació per al seu cas en concret i poden portar a un resultat perjudicial o contrari al ordenament jurídic. L’empresa no es fa responsable dels contingut de les preguntes y respostes ja que per prendre decisions, s’ha de realitzar un estudi fiscal per a cada cas concret.

FAQs

Ha arribat el moment de conèixer-nos

Contacti’ns i respondrem en un termini màxim de 24 hores

Quin dia ia quina hora preferiu que us contactem?
Easy Tax Advice utilitzarà aquesta informació per respondre a les sol·licituds de contacte. Les dades enviades es desaran a OVHcloud dins de la UE. Pots accedir, rectificar o suprimir-los si ho desitges.