Tramitació NIE

A Espanya, per poder fer qualsevol tràmit amb les administracions públiques, notaries o registres, cal disposar d’un número d’identificació. Per als no residents, aquest número d’identificació fiscal s’anomena NIE.

És important obtenir el NIE amb suficient antelació, ja que per presentar qualsevol liquidació d’impostos se’n requereix, i no tenir-lo pot suposar la presentació fora de termini, amb el consegüent inici d’un expedient sancionador.

Podem tramitar per vosaltres l’obtenció del número d’identificació fiscal, estalviant-vos els tediosos tràmits administratius presencials necessaris.

Descàrrec de responsabilitat

Aquestes preguntes i respostes s’han elaborat tenint en compte casos concrets que podrien no ser d’aplicació genèrica, per tant si vol un assessorament personalitzat, fiqui’s en contacte amb nosaltres, ja que la resolució d’aquestes preguntes poden ser de no aplicació per al seu cas en concret i poden portar a un resultat perjudicial o contrari al ordenament jurídic. L’empresa no es fa responsable dels contingut de les preguntes y respostes ja que per prendre decisions, s’ha de realitzar un estudi fiscal per a cada cas concret.

FAQs

Ha arribat el moment de conèixer-nos

Contacti’ns i respondrem en un termini màxim de 24 hores

Quin dia ia quina hora preferiu que us contactem?
Easy Tax Advice utilitzarà aquesta informació per respondre a les sol·licituds de contacte. Les dades enviades es desaran a OVHcloud dins de la UE. Pots accedir, rectificar o suprimir-los si ho desitges.